ניתן לבצע החלפה/החזרה תוך 14 יום מרגע קבלת המוצר ובתנאי שלא השתמשת במוצר וע"פ התנאים בדף תנאי הרכישה באתר.
שים לב: לפי חוק "מכר מרחוק" , חיבור המוצרים לחשמל, גז או מים יחשב כשימוש בהם
במידה והמוצר יוחזר אלינו תוך 14 יום באריזתו המקורית וללא פגמים, אנו נזכה את הלקוח בעלות הרכישה למעט 5% מערך הרכישה או 100 ש"ח - לפי הנמוך מביניהם - כמתחייב ע"פ סעיף 14ג' לחוק הגנת הצרכן "לעסקאות במכר מרחוק" .
* דמי המשלוח שחוייב הלקוח בהזמנה לא יזוכו.
* במידה והתשלום בוצע בכרטיס אשראי - עמלת כרטיס האשראי בגובה 2% לא תוחזר בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
* אין החזר למכשירי מדידה ולמוצרי תוכנה
צור איתנו ראשית קשר באמצעות האימייל וידע אותנו שברצונך להחליף/להחזיר את המוצר. אנו ננחה אותך על אופן האריזה וצורת המשלוח ונספק לך פרטים לצורך ביצוע ההחזרה/החלפה.
במקרה של החלפה/החזרה, חשוב שתהיה בידך החשבונית המקורית ושהמוצר יהיה במצב חדש ובאריזתו המקורית.
לא ניתן להחזיר מוצר ללא חשבונית, ו/או שאינו באריזה במקורית ו/או מוצר שנעשה בו שימוש.
תקנות הגנת הצרכן - ביטול עסקה
הכתובת לשלוח המוצר חזרה אלינו היא:
אגרולן
מושב נוב 12921
רמת הגולן
המוצרים שלנו נשלחים ע"י דואר רשום או שירות שליחים.
דמי המשלוח שאנו גובים הם מינימליים ומבטאים את עלויות האריזה והמשלוח .
עד כ 100 ש"ח - דמי משלוח 35 ש"ח בדואר
מעל 100 ש"ח - דמי משלוח 45 ש"ח בדואר
מעל 300 ש"ח - דמי משלוח 60 ש"ח בשליחים
יש מוצרים גדולים שעליהם נקבע מחיר משלוח מיוחד.
אין כפל דמי משלוח!
במקרה והזמנת יותר ממוצר אחד - בסיום הקניה תחויב בדמי משלוח בהתאם לסך הכולל של עלות הקניה
במידה ואין באפרותך לשלם בכרטיס אשראי, אנו יכולים לשלוח לך את המוצרים בשרות שליחים גוביינא בעלות של 55 ש"ח נוספים (מעבר לעלות הכוללת של שירות השליחים) סה"כ עלות 110ש"ח
דואר ישראל
כולם יודעים ששירות דואר ישראל הוא לקוי ולא ניתן להבטיח זמני אספקה בדואר ישראל.
לפעמים זה מהיר ולפעמים לוקח שבועיים- שלושה לכן אנחנו ממליצים להוסיף תשלום עבור שירות שליחים .
אנו שולחים משלוחים באחת משתי הדרכים הבאות:
1. בדור רשום
2. בשירות שליחים UPS.
לאחר ביצוע ההזמנה, ניתן להכנס ל"הזמנות שלי", שם לבחור את ההזמנה שברצונך לברר מה הסטטוס שלה.
במידה וההזמנה נשלחה, יופיע בקטגוריות "מעקב משלוחים" למעלה קישור "קישור לנתוני משלוח". כאשר תלחץ על הקישור, תגיע אוטומטית למעקב אחר המשלוח שלך, באתר האינטרנט של UPS.
במידה ויש בעיה, ניתן להתקשר אלינו לבירור המצב.